Донт трай дис ет хоум

Тази събота си купих едно списание с безплатен сусе линукс 9.3 и в неделя реших да го инсталирам. Хубаво го инсталирах аз, но пипнах малко партишъните при инсталацията, нещо типично за мене е да си правя нездравословни експерименти и се озовах без виндоус със всичките ми документи снимки и салтанати. Под линукс можах да си ги намеря, но пък нямаш интернет под линукс, в смисъл, нямаш ако не си достатъчно кадърен да си напишеш сам драйвер. Виндоус повече не пожела да се инсталира – при рестарта винаги се появяваше сусе. Така… принудих се да си изтрия целия диск със все архиви бекъпи и тямподобни. Добре, че беше Ники да ми изпорати един факс и прочетох как става инсталацията без ексцесии. РДФМ било много хубав съвет. Сега съм на чисто нов виндос 2к + сусе линукс на български. Трябва да видя дали някой вече не си е написал драйвер за АСУС модема за да не ми се налага да уча тепърва С++. Е сигурно и да си инсталираш драйвер под линукс не е като да натиснеш бутон на който пише инстал, но пък е на български и постоянно слушам как се трошат бутилки. Сериозно, в това сусе по подразбиране си има вграден звук с трошене на бирена бутилка на пресен асвалт като натиснеш погрешното копче или като се провали връзката с интернет – много ясно , че на мене постоянно ми е провалена. И да не се заблуждава никой, че сусето е платено – платено е само ако искаш да имаш съпорт по телефона и такива мити работи.

цитирам тука един тип който съветва как да станете хакери в добрия смисъл и пълноценни потребители на линукс

Най-добре от всичко би било да научите всичките четири езика (Python, C, Perl, и LISP). Освен, че са най-важните хакерски езици, те демонстрират много различни подходи за програмиране и всеки от тях ще Ви научи на нещо ценно.

ако някой държи да знае как точно да стане хакер може да прочете целия текст тук
аз веднага пожелах да стана хакер на заглавието, но като стигнах до средата на четивото се бях вече отказал.


Вашият коментар

