Отдавна се каня да напиша

нещичко за пътуването до Дения и за хубавия хотел със скапаното обслужване и все не ми оставаше време. То и сега не ми остава. Известен проблем ми създава компресирането на снимките за блогспот. Я сега да пробвам да кача една голяма снимка да видя какво ще стане…
опа – оказва се че блогър си компресира сам снимките така, че съм се трудил досега за нищо

както и да е … мисълта ми е, че испанците няма да станат холандци белгийци или германци и като цяло обслужването в хотелите които имат испански персонал ще си остане същия шит каквото е било винаги. Въпреки това, наслаждавайки се на студения дъждовен ден днес си виках мислено вива еспаня. Защо? – ами защото там е топло а веднъж разглезил се на готините температури не можеш да се приспособиш лесно към студената белгийска реалност. В карая на крайщата е по-добре да си на топло отколкото на студено – нали така?
Сега говорят водките в мен и ме натискат да стана откровен, но няма. Що за твари сме ние хората?….

Вашият коментар

