не съм специалист, но се чудя

колко сигурно е защитена информацията в една линукс система примерно сусе, каквато имам на тази изстрадала тошиба. Прави ми впечатление, че когато заредя диск с кнопикс примерно мога да си браузвам из всички папки на уиндоус и да копирам всеки документ който си пожеля, обаче със сусето нещата стоят другояче. Просто нямам никакъв достъп до каквато и да било част от сусе системата, когато не съм в самата система. Единственото което ме спира да използвам линукс вместо уиндоус е това, че не мога да си подкарам модема. Интересно ми е ако примерно някой пират да речем има една линукс система пълна с пиратско съдържание и дойде сцбоп и му вземе компа дали ще могат да видят какво има на дисковете ако не му знаят паролата.

Вашият коментар

