пикаса и джин бомбай

с помощта на пикаса извънредно лесно ъплоудвам снимки в блога. Уф, ужаснах се при думата ъплоудвам, знаете защо… както и да е. Не знам по какви техни си комерсиални причини гугъл правят такива силни и при това безплатни програми. Имам пред вид скечъп и пикаса.

другата тема е джин бомбай, тове е напитката на ричард марчинко

и затова реших да я опитам най сетне. напитката е сприятен вкус и силен аромауауааут.

7 Коментари to “пикаса и джин бомбай”

  1. Радвам ти се 🙂

  2. Предполагам визираш Bombay Sapphire? Който ми е любимата марка джин, колкото и малко да употребявам алкохол. Вече…

  3. @даниел
    точно него визирам, само че няма да го пия повече защото днес ми се сцепи главата. От друг алкохол такова нещо не ми се е случвало.
    @вени
    и аз си се радвах до едно време, но на следващия ден хич не ми беше весело:)

  4. Е, Пламен. Не знам какво си правил, ама още Сенека е казал: Дозата прави отровата…

  5. веднага ме хвана, че съм предозирал, хехе. Прав си, не е виновен джина а изпитото количество. И Сенека е прав.

  6. ех този Марчинко, реших да се поровя в нета за джин бомбай, и ето че наистина връзката с джина е този герой. Аз още не съм го опитал, но скоро ще, от около 6-7 години не съм поглеждал книгите му (тогава бяха 3 , а сега установих че са 14), но някакси се сетих за джина и се радвам, че и други са се позаинтересували, знам че е син, и скоро ще го пробвам, как е вкуса му?

  7. само първата му книга е попадение и е малко нещо аштобиография, другите са малко или много една и съща боза

Вашият коментар

