Тази събота съм на сватба

…ще жениме брата на жена ми – холандец, за една чешка мома. Очертава се да е интересна сватба. След малко заминаваме с един автобус за Чехия, където се надявам да прекарам добре и да направя хубави снимки, което някак си не ми се отдава не знам защо. Също се надявам дижеят-холандец да се въздържа да пуска холандска музика защото е ужасна като цяло. Както по рано някъде в блога си казах аз съм голям фен на Швейк и оттам на Чехия като цяло, макар, че никога не съм я посещавал. Сега е момента може би да спомена, че единствено чехите още 68 година са показали ясно, че им е писнало от тъпия комунизъм наложен им от руснаците и са били прегазени от танковете на соц братството, така че заслужават респект.

Вашият коментар

