За кой ли пореден път

свалям шапката, каквато по принцип не нося на Тери Пратчет, когото съм признал за най образоващия ме по вселенските въпроси автор. Да не говорим за не бликащата, ами изригваща като бонзай-вулкан мъдрост от „Писанието“

„Съвършеният миг е настоящият. Радвайте се на това.“ Уен Вечно изненадания

Цитатите на свтото писание на Лу Цзе-Метача мисля да ги наредя в ценен списък.

„Мъдрият човек не търси просветление. В края на краищата просветлението започва там, където свършва недоумението“

„Според мен стават много неща, за които и представа си нямаме.“

„Усърдният труд никому не е навредил.“

„Защото.“

„Не оставяй днешната работа за утре.“

„Книгата не се познава по корицата.“

„Научи се да ходиш, преди да тичаш.“

„Искаш ли, ще те отрежат.“

„Облечи се топло, да не мръзнеш до смърт.“

„От голямото се размирисва надалеч.“

„Няма да заздравее по-бързо, ако го човъркаш“

„Дояж си порцията , за да ти се накъдри косата.“

„Животът се състои от секунди.“

„Човек се учи, докато е жив.“

2 Отговора to “За кой ли пореден път”

  1. Няма да ти противореча, защото и аз съм му голям почитател. Но ще добавя защо аз го харесвам – защото е книгите му са многопластови! Ако ти се чете приказка – има я, ако ти се чете екшън – често е наличен, фантазии и магии – пак, а гаврата с глупостта на целокупното човечество е безкрайна🙂 Философия ако търси човек, ще намери, но май малцина я търсят. Както казва друг философ – „Топла шупа, мекишка тоалетна хартия и добра жъболекарска помощ“!

  2. Да си призная, срещам собствените си мъгляви мисли и идеи, но в ясна и конкретна форма. Просто някак ми отваря очите този човек. Страшен познавач на човешката природа.

Вашият коментар

