Дойде време да сменям древната си камера

Olympus С300. Спорадично съм срещал по форумите хора да се оплакват от Олимпус като марка. Аз лично не съм имал никакви оплаквания от нея. Дразни ме това, че е изключително бавна и поради тази причина не може да се снима нещо което се движи.

По едно време дискутирахме с про01 за дигитални камери. Мисля че той има Fuji 5200 а аз се бях засилил на Nikon D50 само, че така и не си го купих тогава, после ми стана ясно, че ще трябва да му купувам и светкавица ако искам да правя снимки на закрито. Една такава светкавица в магазина е от порядъка на двеста евро, което поне за мен не е малко за такова нещо, като се има предвид че самата камера е 650. В същото време видях, че цената на Fuji 5600 страшно е паднала. Всъщност хората разпродават последните бройки. Намерих го на цена 225 евро и естествено веднага си го поръчах. Много го хвалят по фото форумите и все ми се струва, че аз лично няма да мога да видя разликата в снимките на това 5 мегапикселово фуджи и D50 който е само 6MP. Поне не на моя стар TFT монитор. Ето го звяра.

fuji1.jpg

http://www.steves-digicams.com/ това май е най добрия сайт за ревюта на дигитални камери.


2 Отговора to “Дойде време да сменям древната си камера”

  1. Това dSLR ли е? Че нещо не ми стана ясно…

  2. Не е DSLR – те са много по-скъпи. Този само прилича на DSLR, но за мен е достатъчно добър и е на много ниска цена. За сравнение – Nikon D50, който е един от най-евтините DSLRи струва 650 евро, като се има предвид, че трябва и светкавица при условие, че ще се снима на закрито цената отива на 850. Затова реших да взема Fuji 5600. Не е върхът, но за тези пари е най-доброто на пазара, поне според мен.

Вашият коментар

