Градивна? Критика? Я кажи как да стане…

Понякога се улавям да критикувам някого или нещо на ум. Да, да, безпотно това или онова не трябва да е така лошо е направено или организирано. Обаче като се замисля имам ли по-добро предложение се оказва, че нямам. Как да оправим нещата? – Ми не знам. Мъча се с едно упражнение което сам съм си създал. Представям си части от различни планети ненаселени и се мъча да направя хората, архитектурата, обществената организация правилни, хармонични и щастливи, но все ми се струва че е доста трудна задача и непременно ще сгреша. В какви условия ще съществува и ще се развие перфектното общество? Все ми се струва, е няма да е в най-благоприятните климатични условия. Определено не – само за момент да сравним севера и юга. Определено много по-добри социални и икономически резултати дават северните страни с не толкова благоприятни климатични условия. Факт. Обаче да опиша подобем проект нещо ме затруднява. Много подробности всяко от които трябва да обоснова някак си.
И… много еретични мисли. В смисъл еретични от гледна точка на съвременните хуманни разбирания. Все пак мисля че трябва да използваме свободата на словто която имаме, поне от време на време и да пишем честно какво мислим, като шлосера например, който определено не се свени да напише каквито и ужаси да му роди главата (!!!предупреждавам че текстовете на шлосера не са за малки деца и жежки привърженици на морала).

Една от тези ми мисли е в общи линии такава. Чрез кръстосване на подходящи екземпляри белгийците са създали крава която се нарича в буквален превод „Дебел бут“ – малко нещо като кравата от Ресторант на края на вселената в начален стадии. Какъв е резултатът – ами кравата яде каквото яде и всяка обикновена млекодайна крава но изглежда като Рони Колман, само, че без да тренира. В резултат на какво – ми генетика, бе братче, генетика като на африкански бивол. Яде само трева но пращи от тестостерон толкова, че понякога се нахвърля на група лъвове.

Та еретичната ми мисъл е следната – защо аджеба човешката раса не използва отчасти идеята за такъв подбор – само генетично здрави индивиди да дават поколение. Ясно е че подобно нещо не е на дневен ред сега. Особено по-неразвитите общества количеството е за сметка на качеството. Всъщност предполагам че идеята е развита отдавна в научно-фантастичните романи, но аз нали не чета много такива… А и започва малко да намирисва на расизъм, фашизъм и тем подобни. Примерно създаваш си ти да речем малка китна въображаема държавица – всичко перфектно изпипано обаче наоколо се нароява море от гладни индивиди които са изпоскали всичко на своята територия и сега са се загледали яко в твоята собственост. Като започнат да прескачат оградата се виждаш принуден да ги трепеш и става малко така нехуманно нали… Както казва един мой приятел Илийката – „кяр без зян не може“

2 Коментари to “Градивна? Критика? Я кажи как да стане…”

  1. шибаното християнство прецаква естествения подбор. трактористите има по 4 деца, университетските преподаватели по 1. народа оглупява от поколение на поколение

  2. Не мисля че християнството е причината – мюсюлманите и индусите също имат по много деца. Между другото гледах филма, който спомена „What the bleep we kmow…“ Научих доста неща които не знаех. Особено ме изкефи подробното обяснение на експеримента с електроните, които действат различно когато са наблюдавани и за който бях чувал, но не ми беше много ясно за какво става дума. Искат научни доказателстава – ми ето им доказателства.

Вашият коментар

