Та кое точно беше компютъра?

Скоро бях на посещение на едно приятелско семейство и гледам – на бюрото на синчето се мъдри  чисто нов бял TFT монитор. Аз нали съм българин нация техническа веднага заподозрях че е Мак и взех да се оглеждам къде аджеба е компутера да го видя какво животно е. Нали си спомням стария виц за мутрата, която мислела, че монитора е компютър, ааа не на мене тия. Щайгата къде е? Дзверих се аз извесно време и по едно време гледам отстрани на монитора един процеп за сиди, брех, да му се не види. че то наистина монитора си бил и компютър. Синчето моля ви се си пестило парите от закуски и си събрало 800 евро и хоп – мак на промоция си закупило. А баща му завалията се мъчи на един нов лаптоп Acer. Веднага му споделих, на шега, разбира се, че на негово място  щях да направя веднага размяна, а ако синчето преотестира, което е логично ще постъпя като САЩ и ще му загрея врата.

Да си кажа честно като го видях тоя Мак и го пожелах. Даже си помислих дали пък да не взема да си го купя, но после се отказах. Линукс ще да е за мене, веднъж като съм се хванал на хорото ще го играя до край. Освен това няма да ми се налага да ползвам пиратски софтуер. Така де.

2 Коментари to “Та кое точно беше компютъра?”

  1. Та кое точто ни пречи да му шибнеш един Linux на тоя Mac? Не е невъзможно, повярвай ми 😉 Даже и Ubuntu си имат специална версия. Или ти не беше Ubuntu фен?

  2. Нищо не ми пречи, просто не знаех, че е такова положението. Значи може и така да направя, макар че напоследък гледам да не се поддавам на необосновани покупателски импулси. Иначе ползвам Suse 10.1 с KDE. Малко е бавен на моя стар лаптоп. Да си призная не знам каква е разликата между различните дистрибуции. По едно време мислех да пробвам и Ubuntu, защото дочух че е по-лек от Suse но не знаех къде ще се инсталира и дали ще ми изтрие уиндоуса, та затова се отказах.

Вашият коментар

