Какво може кучето ми

Като се замисля за една година обучение от дъжд на вятър какво научи кучето. Ами не е малко.
-Не яде от никой без разрешение. Ако му забраня не яде дори от жена ми или от собствената си паничка:)))
-Може да ходи без ремък – винаги върви на една педя от крака ми както и да сменям посоката. Като му дам команда свободно си тичка насам-натам, когато го извикам идва и пак ходи в строй:)))
-Сяда ляга и става по команда, остава дам където съм го оставил в положението в което съм го оставил за минимум пет минути. Засега толкова, може и повече ако го потренирам:)))
-Апортира по команда, като чака да му дам знак, след което идва и сяда в зависимост от това как му кажа – срещу мен или до мен и чака да взема апорта от устата му.
-Мога да го накарам да седне и да легне на много неудобно място – например на дънер от дърво или в строителна количка.
-Позира за снимки в положението в което му кажа и стои така колкото е нужно

romeo1.JPG

освен това е клубен шампион за клас С – за сведение сега е в последния клас D където са провесионалистите и е най младото куче там – само година и два месеца

dscf0174.JPG

dscf0175.JPG

4 Отговора to “Какво може кучето ми”

  1. Кучето прилича на стопанина си

  2. какво искаш да кажеш? по какво си приличаме толкова?

  3. Coupled with the above challenge is how we represent agents in space. ,

  4. The damnedest thing you ever saw! ,

Вашият коментар

