Някой си Snake за Шифъра на Леонардо

Намерено на http://stoykov.belene.net

Книгата е общо взето преразказ с прости изречения на една историческа теория, която клати църковните устои от векове. В оригинал е най-добре да се прочете в издаваната у нас „Светата кръв и светия граал“ на Лий и Бергънт. Отрочето на Браун е американският вариант на Мурзилка минус забавното съдържание. Филмът пък е доста малоумна лента, базирана на много глупава книга, като и двата продукта напомнят „Бьоф Страганов“ приготвен в Макдоналдс – за да е по-мазничък и лесен за употреба от US юзъра, който среща трудности дори при прочитането на инстръкшън менюъла на отвертка или окрилени дамски превръзки. Maкар, че като слушам наоколо колко й се радват, явно подобни индивиди не са никак редки и у нас.

Общото впечатление е, че един отдавна обнародван литературно трън в гъза на църковната институция (ама в дебели книжки без картинки – сори) беше преразказан като за идиоти и идиотите се възрадваха масово, защото – разбираш ли – вече не се чувстват изолирани от интелектуално-конспиративните прослойки.

4 Отговора to “Някой си Snake за Шифъра на Леонардо”

  1. НЯКОЙ СИ!?Аре моля ти се,Снейк е ебати колоса,интересно ми е,че не си чувал за него.Пише в едно списание-gamers workshop,което също ще е странно д не си чувал.

  2. Незнам защо да е странно – не съм го чувал. И списанието не съм чел. Просто не съм геймър. Иначе човека чете, че и пише, то си му личи.

  3. филмът беше скучен. добре, че един приятел, който освен шифъра е чел и бая други неща на тая тема, спираше филма да ми дава разяснения, та така с екскурзовод беше по-забавно.

    днес, докато трябваше да почакам 5 минути, прочетох първата глава … ми наистина бая прости изречения😦 уф, мисля, че синът ми би го написал по-добре. банално звучеше…един постен език😦

  4. stoykov.belene.net отдавна не съществува, а тоя текст може да намериш в блога ми🙂

    http://longanlon.bloghub.org/

Вашият коментар

