Не съм писал отдавна…

защото бях претоварен уморен и депресиран. Това е логично, след кончината на сестра ми, който въпрос не мисля да обсъждам в блога си.

Взех решение да си избера някакво хоби, което да ми създава положителни емоции и се спрях на кайтсърфинг. Преди това мислех за уиндсърфинг, но като поразпитах познавачи си смених намерението. Това вероятно ще стане през месец юли или август, ако нещо не ми обърка плановете.

Между другото тренирам здраво и въпреки че не съм паднал от топ теглото си 122 кг поне намалих телесните си мазнини от 30 на 25% и мисля да продължавам все така. Чувствам се много по добре.

В Белгия суплементите са ужасно скъпи и затова си пазарувам от bodybuilding.com
Препоръчвам сайта на всеки който иска да си купува суплементи. Единствения проблем е че шипинга е съп, но една голяма поръчка го оправдава.

Вашият коментар

