Напоследък започнах да гледам филмите, които имам на диска

А също така и свалих няколко. Ето какво е некомпетентното ми мнение.

Апокалипто – Мел Гибсън пак е направил добър филм. Много ми харесаха моментите с изявлението на вожда за страха и разказът на старият шаман за това как един ден земята ще каже на ненаситния човек „Иди си, аз вече нямам какво повече да ти дам“

Death proof на Тарантино. Нищо не можа да ме грабне в този евтинджос. Сценарият ми се видя гола вода и крайно нереалистичен.

Градът на Бог – Бразилски филм, който си е истинска кървава баня. Правен е по действителен случай. Много си заслужава. Историята на млад фотограф на фона на невероятната и кървава реалност в гетото на Сан Паоло.

Die Hard 4 – oтново измислено смрадливо холивудско напъване да изкарат нещо свястно от вече изсмукано заглавия. Боза.

Surf’s up. Мигом си го свалих от някакъв торент. Намерих го през новата удобна търсачка. http://www.jimmyr.com Не зная дали го има вече с български субтитри, но филмът, макар и анимационен слага много игрални такива в джоба си. Просто задължителен за гледане.

Вашият коментар

