кайтсърфинг ден 5

Всъщност много го наричат и кайтбординг. Както и да е. Последния ми урок протече доста време след първите четири. Нямаше вятър или бях на работа. Последният ден беше изключително подходящ. Може би вятърът беше една идея недостатъчен. Имаше нов инструктор. Тъй като бях с нов кайт – а именно моя новозакупен slingshot turbo 2 трябваше да започна на плажа, след което пробвах боди драг. Всичко беше добре, но трите часа минаха и аз едва започнах да пробвам първия стар с борд. Междувпрочем въпросният борд беше на Сам, който се явява някакъв главен инструктор. Той всъщност се опитваше да ми продаде този борд, като ме убеждаваше, че бил достатъчно голям за мене. На практика си беше точно толкова голям колкото другите бордове за начинаеще, стази разлика, че те не са като мене 120 килограма. Така или иначе се мъчих сам да направя старт следобеда но безуспешно. Кайта ми падна няколко пъти във водата. Забележителното беше, че кайта сам се вдигаше във въздуха без кой знае какви усилия. Гарантирания от продавача лесен relaunch се оказа истина. Отказах се да пробвам с борда и правих бодидраг  докато стана време да си тръгвам. Реших, че няма да купя борда на Сам, защото така и не дойде цял следобед да види какво става. Освен това въпросният борд беше доста измъчен и очукан north defender. Потърсих в нета и си намерих огромен двупосочен борд wipika дълъг 168 см. при това го спазарих за 55 кинта, докато Сам искаше за неговата антика 100. Другият плюс беше, че когато ходихме да взимаме борда от De Haan минахме през разкошно и не много скъпо за качеството, което предлага ресторантче. Сега в гаража седи пълен комплект за кайтбординг и чакам понеделник, за който ден прогнозата е достатъчно вятър.

Вашият коментар

