Като си чета постовете понякога си мисля

че пиша като някой идиот. Сменям темите през един-два параграфа, като тема е много силно казано – просто пиша разни глупости на най-различна тематика без увод, изложение и заключение. Почти винаги изпускам пълният член и много запетаи. Почти никога не пиша това, което съм планирал да напиша. В предишния си пост започвам с това, че съм чел книга на Вонегът, споменавам промяната на климата и после предполагам какво ще стане ако по-развита цивилизация ни изпрати съдий-изпълнители подобни на чудовището от култовия филм „Хищникът“ Като междувременно описвам как си представям гореупоменатото чудовище да реже главите на принц Лоран и крал Алберт на вечеря (тяхната вечеря) Направо лудница.

Трак пак сменям темата. На статистиката на блога ми най-четената тема е за белгийските крави мутанти Наистина не мога да си обясня защо това е най-посещаваната тема в блога ми. Със сигурност не е най-четената защото там няма нищо за четене. Само две снимки на ужасно мускулести белгийски крави.

И като много рядко някой коментира нещо тук и почти никога втори път си правя извода, че хората попадат на моя блог случайно или в резултат на грешка. Така ще да е.

5 Отговора to “Като си чета постовете понякога си мисля”

  1. хех, не си виждал снимки на расови бикове, да видиш какво се казва мускулестост…

  2. защо да не съм виждал? Виждал съм. Тука си имат даже специално списание за расови крави и бикове. Екземплярите там са наистина чудовища. Джей Кътлър ряпа да яде. Просто нямах такова подръка, а кравите са до нас, затова съм снимал тях.

  3. дреме ти как пишеш, важното е сам да си го разбираш

  4. Ти си пиши,щом те напъва да си кажеш.То после все ще се намери някой,дето да рече:“брато,с перспективите,които имаше ти в говдовъдството…“Да не ти пука.
    Не знам за другите.Аз попаднах на твоя блог,търсейки маериали а някой си Норбеков.Твойта статийка доста труд ми спести.Съм благодарен за което.
    Междувременно си го отбелязах това местенце,и му хвърлям по един белтък от време на време.Не всичко ме интересува,ама разтоварващо ми действа,общо взето.То пък не може само специалисти и интелектуалци да четем,я!

  5. Това за переспективите в говедовъдството е як лаф и ще го запомня. Иначе си прав детсевика – то Джизъс не е угодил на всички та аз ли?

Вашият коментар

