Ако някой случайно се е заблудил да влезе тук

Чудя се дали би помогнал с едно кликване на мишката?

Става въпрос за едно бебе на месеца, на което съм кръстник и процедурата е следната

http://telliertje.babyhomepage.nl (отваря се в нов прозорец)

Гласуването завърши в последния ден на старат година и за съжаление не се класирахме,  все пак опитахме. Благодаря на всички които се отзоваха.

3 Коментари to “Ако някой случайно се е заблудил да влезе тук”

  1. ма язе съм прос, нищо не отбрах. напиши го на некъв човешки язикъ. четеме френски, ингилизки и руский. нашио си също.
    иначе като баща на годишно диване помагам де що можемьв
    (ей го и въпроснто диване зима отношение)

  2. Не мога да го напиша на друг език, това е холандзки и не ме питай как съм го учил. Иначе сайта е на кръщелника. Така или иначе загубихме борбъта, понеже първите са по-мошеници и от мене и ме откинаха със сто гласа. Ама ше черпим за старанието като си дойдем дома.

  3. […] П.п. Моля не коментирайте Първанов и в тази тема, благодаря. 🙂 П.п.Кликнете тук за да видите как да направим бългаскит… […]

Вашият коментар

