Свръхнова в блогърския хаос

Именува се дения и за съжаление хоства на bolgspot. На мен лично постовете и ми харесват, без да се наемам да правя някакъв анализ или да обяснявам защо – просто понякога, като видиш един хубав кон ти става ясно, че е хубав, без да разбираш нищо от коне.

Едно важно уточнение – дения е феминистка и от нея разбрах що за животно е това всъщност, макар, че е поставила картинка с изброяването на човешки права, които всеки нормален човек счита за задължителни в едно нормално общество, без да воюва на феминисткия фронт от която и да е страна, ако такъв изобщо съществува.

Нещо се бях попритеснил, че дения е някакво свръх-създание, което ще завладее земята и ще вкара всички мъже в ред до днес, когато прочетох последния и постинг където си е направила труда да превежда цял час глупости от някакви безсърдечни кучки. Всъщност те не са кучки, много са сърдечни и малко пухкави. Ако безсърдечните кучки повръщаха при всяко събитие, от което им се повдига нямаше да имат няколкото излишни килограма, от които се оплакват…

Сексуалния живот на въпросните кучки не ми стана много ясен, със сигурност не е постоянен и пълноценен, за което смятам отчасти са виновни те, защото често имат гости, които маструбират върху чаршафите им. Не мога да си представя докъде докарват гостите си преди да ги сложат да си легнат. Макар, че пишели еротични разкази, те признават, че ги пишат по-скоро с помощта на фантазията отколкото от личен опит, докато биха могли да използват маструбиращите си посетители, за да натрупат такъв.

Не се наемам да обсъждам дивотийте от последния постинг точка по точка, защото още от сега ме напушва смях. Пиша тук, защото освен, че има остро перо, дения има и избухлив характер и току виж ми изтрила километричния коментар. Накрая бих и препоръчал книгата от предния ми постинг, която ще и помогне да разбере защо всички мъже освен някои, обикновено непривлекателни от женска гледна точка изключения са свине и защо мъжете често виждат жените като малоумни, нелогични и непрекъснато бърборещи създания.

Струва ми се дения си пада и малко спец по SEO с теми като изнасилване, кръв, кучки, секс и убийства… хм.

3 Отговора to “Свръхнова в блогърския хаос”

  1. свет – широк;
    хора – тесни🙂

  2. супер добър блог, мерси за линка🙂

  3. няма защо:) жалко, че ми е много сърдита

Вашият коментар

