Комедия, която ме изкърти от смях

G.O.R.A. (филм за космоса) уебсайт
IMDb рейтинг 7,3/10

Няма да се впускам в подробноси, само ще предупредя, че пристъпите на смях ще са много тежки. Филмът е турски, но се смях повече отколкото на който и да е от Американските пайове и темподобни глупости. Ето торент файла, за по лесно. Размера е 1,36 GB има и субтитри.

http://www.box.net/shared/nycnan4004

Изпрати ми го един мой приятел, Тото. Не ми каза нищо повече, освен че филмът е турски и е задължителен за гледане. В началото си помислих, че е нещо като турска версия на междузвезни войни, но после, после… но ади да не развалям изненадата.

3 Коментари to “Комедия, която ме изкърти от смях”

  1. тръгнах да го опиням, ама нещо нема от кого. като се свали след три седмици и като намерим време след още две да го гледам, че изкоментирам нещо, ако има какво

  2. Ми остави си торента да си цоцка, когато има от къде и не му се мешай. Аз ше го сийдвам да видиме какво ще стане.

  3. стана, миси 🙂 ама неска е ден за пиенье, утре е за гледанье:)

Вашият коментар

