И така, както съм създал нова рубрика

„минути за реклама“ да взема да изрекламирам нещо, а именно шампоан против пърхут.

Пробвал съм множество марки, които по телевизията щедро обещават след първият душ да ви отърват от пърхута, но всичко си остава в сферата на обещанията. Ползвал съм дори Seboral ли беше, що беше, който на времето го рекламираха като лекарствен продукт и ко продаваха по аптеките. Нъц.

Така си вървях в комбинация с пърхута, докато не ми пробутаха една мостричка на синият шампоан на L’Oreal Elvive. След едно измиване пърхута ми се махна.

Само да предупредя – дано да не е такъв случаят и с L’Oreal но някои марки, които съм си купувал. когато съм си идвал в България като Head and Shoulders (по-тъп бранд и аз не мога да измисля) и Фруктис ли е къв е направо ми възпламениха главата и съм се чесал като въшлясало чавдарче. Предполагам, че като е партида за втория свят направо пълнят шишетата с веро от цистерната.
С две думи, придържайте се към L’Oreal Elvive  син на цвет ако ви мъчи пърхут.

3 Отговора to “И така, както съм създал нова рубрика”

  1. Абе никой шампоан не може да те излекува от пърхота. Че аз от първи клас се мъча с какво ли не. Всички имат само временен ефект, зарибяващ. За да не спираш да си го купуваш.

  2. @ komitata че е временен ефектът, временен е. След около десетина дни пак се налага да го използвам, иначе го заменям с друг

  3. от пърхота лекува резането на глава.

    а иначе яз ползвах един пак синкав, ингилизки.. чеки да питам жената

    и тя не помни, за щерката не ми се мисли. абе блунамсиквоси, ноо як

Вашият коментар

