обичайните глупости

Отдавна не съм се появявал за да бълвам обичайните глупости, защото трябваше да боядисам градинската къщичка и да изчета книгите на покойния вече Георги Славов. Има три от тях на читанка.инфо Човекът вади хипотеза като моята, че ДС си управлява в България, както КГБ в Русия и тая работа няма да се промени скоро.

По темата, че много хора искат оставки и други се питам само защо са брали гъби а не са гласували. Аз не разбирам нищо от политика. Да си кажа честно бях последния, който научава новините на село и то повечето пъти, когато са станали исторически вече. Единственото което си спомням беше, че по времето на Костов, беше бая спокойно и не се избиваха толкова, а и министрите взимаха по 10 процента подкупи, а не по 90-100 процента както става напоследък. Но може и да съм се заблудил нещо, както си ми е обичай.

Хареса ми една статия на Никодил която много добре описва накратко де е България. Момчето пише много добре за човек, който се занимава с такава ужасяващо звучаща наука „алгебрична геометрия“, или беше геометрична алгебра, бррр.

Някаква мадама съди Apple за една покъртително-брутална и гнусно-ужасяваща лъжа, а именно, че са и обещали „милиони цветове“ с новия и iMac а в действителност са я врътнали като цигани на Магурата и са и пробутали монитор само с някакви си няма и триста хиляди цвята.

Чудя се ако започнат да съдят честно и почтенно фирмите, които безогледно лъжат в рекламите си за колко време ще ги докарат до фалит. Ще е много забавно. Аз лично избягвам рекламираните продукти, защото знам, че в цената им е включена и рекламата. Затова и разликата в цената на една и съща девет волтова батерия произведена от Duracell и Varta е от порядъка на две-три евро. Е тези две-три евро са за заплати на плюшените зайци, които катерят планини влачейки дузини трупове на други плюшени зайци и то в прайм-тайма. И са прави – хората вече повръщат, те завалийчетата баири катерят.

Със задоволство прочетох при Лонганлон, че Данон вече нямали право да си наричат продуктите кисело мляко. Ако това е вярно – евала, ашколсун, машала. И пак във връзка с киселото мляко – последният път в супера с жена ми минахме покрай някаква оферта, която преведена на български звучеше като „Чисто прясно свежарско селско кисело мляко“ или нещо от сорта. Подозрително обърнах бурканчето и първото нещо което прочетох беше йогурт-11%, до тук добре, но после – царевично нишесте хидролизирани и незнам си какви още боклуци, е-та мета и сложни съединения, които ако ги знаех щях да бачкам в някоя лаборатория.

В t-nation четох много хубава статия за здравословното хранене, от която за съжаление спазвам само препоръката да се пие редовно червено вино. Ако обаче не намерите статията за храненето поне можете да видите няколко готини мадами – фитнес модели. Е наистина някой от тях са прекалили с набиранията зад врат и с бицепсите, но пък други имат много вид на изглед. Даже се чудя защо за манекенки се избират само гладуващи индивиди с тяло съставено от кости и малко подрусваща се сланинка, но това си е мое мнение.


3 Коментари to “обичайните глупости”

  1. Уважаеми scanmnan, допадат ми разсъжденията Ви. За рекламираните стоки например – и аз съм на тази вълна. Или за червеното вино – лично рядко използвам вода за пиене, замествам я с пивко червено вино. 🙂
    За Костов съм на по-друго мнение. Не бих казал “нормален политик”. Умен, обаче, да. Той, добре обмислено предварително, знаеше какво иска да прави. И го направи. По стечение на обстоятелствата имах съвсем пряко наблюдение върху най-близкото му обкръжение и добре зная развитието на “икономическия” им статус. При това така майсторски направено, че след падането му от власт нямаха особени сътресения в това отношение – до днес. За самия Костов не мога да кажа – не ми стигат силите… 😉
    Колкото до здравословното хранене най-сигурно е да слушаме Природата. Тя си го е казала: “Каквото душа сака.” 😀

  2. Уважаеми Графе, дай да минеме на ти, ако не възразяваш. Радвам се, е ти открих блога, който много ми хареса.

    Както съм споменал в поста не се считам за специалист по никоя тема и особено в политиката съвсем ме няма. Последните пет години не живея в България и съвсем съм загубил поглед върху нещата.

    Споменал съм Костов, защото той ми се вижда единствения нормален политик сред одтаналата паплач. За това че е оправил положението на близкото си обкръжение не го упреквам, но поне се крадеше умерено и нещата вървяха що-годе добре и всички бандити се бяха изнесли зад граница или в миша дупка.

    Но като те чета, виждам че имаш поглед върху нещата – ти за кой предлагаш да гласуваме на следващите избори? Бате Бойко, Доган, БСП, СДС, Волен Сидеров или Костов и не знам кой още е на дансинга?

  3. За кого да гласуваме? За всички и никой! 🙂
    Не се шегувам, точно такова е моето предложение:
    http://vascont.wordpress.com/2008/01/22/Реална-метла/
    …………………
    Драги scanman, не обръщайте внимание на моето “Ви” – навик. Спокойно ми говорете на “ти”.

Вашият коментар

