Още съм жив

Както виждам, пазил съм тишина по канала доста дълго време. За това може да се благодари на адрес developers@microsoft.com Десет години след линуксоидите се сетиха да сложат вградена фонетична кирилица. Сега на Виста са сложили, но пак са осрали пейзажа, като са разменили местата на няколко символа, което ме дразни и ми затруднява писането доста. И типично по майкрософтски не са оставили възможност потребителя да си промени клавишите както му е удобно.

Аз пък нещо съм поизморен от нощната работа, та не пей ми се не смей ми се, вече ще да блея.

Времето на Майорка е доста скапано за юни и не е много за плаж, не че ми остава време. Ходих един път да пробвам воден старт със кайт, но за мой късмет точно тогава спря вятъра. Мартин ми е продал стария слингшот и сега чакам да му докарат кайтове негова собсвена разработка. Както сподели крал е от всички марки най доброто и неговото франкенщайнче трябва да се представи добре.

Като видях цените на бордовете на http://www.spleene.com ми се изправи косичката и реших да си изрежа сам борд. В една дърводелска работилница ми изрязаха от десет милиметрово многопластово незнамкаксеказва същия шейп като на монстър доор, само, че с пет сантиметра по широк и с десет по дълъг. Нали съм с килограми сериозни. И ми взеха само трийсет кинта.

Докато не съм писал съм чел по малко все леки четива, аз сериозни книги не четем по принцип. Изчетох каквото има в читанката на Майкъл Крайтън. Ген, Конго, Щамът Андромеда, Нано рояците и другите там. Хубавото на тоя писател му е, че преди да пише нещо попрочита по темата, а не да бълва глупости наизуст но пак тук таме се промъкват елементи на прекалено свободно съчинение. Прочетох и книгите на Георги Стоев. Най-просташката от тях е „На пилона“ и не става за четене. Другите приличат на автобиографични, но не съм сколонен да ги приема за чиста монета.

Да не забравя да спомена, че испанските телеком и интернет провайдери са най-смотаните в Европа, а вероятно и в Африка, но по този въпрос трябва да се консултираме с Панев. Отне им един месец и половина да ми пуснат интернет и още десет дена да го пуснат наистина. Единствената причина поради която го плащам е VOIP телефона.

2 Отговора to “Още съм жив”

  1. Какво е кайт?

    А, да Windows има вградена кирилица от 1998-ма, стига да пишеш на БДС де😉

  2. Пак съм се изказал неподготвено – имам предвид фонетичната, разбира се.
    Какво е кайтсърфинг можеш да видиш на този линк примерно http://youtube.com/watch?v=vaAXkHrYL_M.

    Кайт се нарича хвърчилото, което се използва, в българския предполагам, че ще е по-подходяща думата „крило“ или ще си остане английското кайт. В Испания използват думата „комета“, но спорта си е останал с наименованието „кайтсърф“.

Вашият коментар

