вирус ме гони мамо, вирус ме стига

вирус ме гони мамо, вирус ме стига
новата ми виста мамо сака да разбива

и това доживях – бубалази при всичките му там avast, zonealarm и spyware terminator

Mоже би и жена ми е помогнала да се зарази дърти Xари активирайки изпълним файл, или просто кракерите са пак със стъпка напред.

Mоже резултатът да е от този адрес, но сега Xари насича и процесорът му е зает на 80-100% при отваряне на каквато и да е страница с mozilla или IE. И внимателно с линка! Да нема после олеле майко – ти си виновен… Ако някой може да даде съвет за неоткриваеми буби, даде, ако не, ще чакаме да направят linux дистро, под което тръгва всичко без да се налага да си пишеш драйвери и да си скубеш косите. Пфуй

http://ada.adamdrawbridge.com/blog/2008/08/bigfoot-tracker.html

9 Коментари to “вирус ме гони мамо, вирус ме стига”

  1. не знам за вирусите, ама с този съкратен RSS си за бой 😛

    пробвай spybot, безплатна е

  2. Търси чичо доктор по компютрите. Борбата с гадните вируси трябва да е професионална. Стискаме палци за бързо разрешение на проблема. 😉

  3. няма страшно, оправихме се
    @nname сега инсталирам Suse 11 и ако ми тръгне wifi spybot няма да ми трябва

    @ vili опазили ме Дева Мария, Свети Йосиф и Свети Игнаций Лойoла от испански компютърни доктори… и изобщо от всякакви други испански специалисти

  4. испанските специалисти са като българските – държат кръчми. яз еднаж у испанията найш как убаво се напих у една кръчма, па и преядох

  5. яз у тебе не се съмнявам, за теквиа работи много ни бива

  6. Георги Фурнаджиев Says:

    За NOD32 съм чувал, че има доста добра разпознаваемост на нови, неописани вируси. Според тестове – една от най-добрите на пазара.

  7. NOD 30 и две, олЕ!!!

  8. SpyBot Search & Destroy! 🙂

    (много е добър! ако не помогне – backup & format system disk…) 🙂

  9. кракнатата версия на NOD32, която имам работи само на ХР но не и на Виста. Spybot е добър, признавам, но нямам нерви да го чакам докато се инсталира и сканира, защото ползва много външни програми. Инсталирал съм си последната версия на Suse – 11 и се надявам да подкарам wifi на него и да караме безгрижно.

Вашият коментар

