Zone alarm vs Comodo firewall&antivirus

От няколко години вече ползвам Zone Alarm, която е безплатна защита от нежелани прониквания в компютъра, в случай, че някой пада от луната. Та въпросната програмка взе да ми писва с навика да ме пита по 160 пъти на ден за едни и същи приложения. На всичкото отгоре Вистата ми напълно се скапа и трябваше да правя някакви фокуси и да я възстановявам. Използвах случая да я махна и инсталирах Comodo. Това също е безплатна програма. Интерфейсът е по-лесен и има повече опции. Засега, съм с две ръце за.

И един приятелски съвет. В случай, че имате нужда от поправка, поддръжка, ъпгрейд или други темподобни компютърни или мрежови проблеми, обмислете сериозно възможността да се обадите на Григор Гачев Той, ако случайно не знаете се занимава точно с това, като междувременно е и спец в тая област. Аз си мислех, че се занимава само с големи фирмени мрежи и темподобни, но се оказа, че съм се заблуждавал. Преинсталира ми Debian и ми пусна безжичната връзка, което вече ми се виждаше невъзможно дори за самия Линукс Торвалдсон.

Между другото, известно ми е, че почти всичко в България работи с нелицензиран софтуер, но все пак си мисля, че една фирмена мрежа под линукс е едно добро, идиотоустойчиво и безплатно решение. След, като веднъж всичко е инсталирано и подкарано от човек, който си разбира от работата, би трябвало да работи без проблеми и страхове от вируси или посещения на терминаторите от НСБОП .

Вашият коментар

