Canon EOS 1000D vs Nikon D60

Отново съм в търсене на нова камера след като дълго използвах старото Fuji S5600 и накрая го продадох на някакъв гипсаджия с мерцедес, който се оказа фотограф wannabe.

След това си купих един Canon 300D втора употреба, който е DSLR, ако някой не знае. Оказа се доста голяма тухла, която прави прилични снимки дори и на по-тъмно и значително превъзхожда Фуджито като качество на изображението, скорост и всички други параграфи, които се сетите.

Това, с което въпросният 300D ме издразни, беше, че е софтуерно орязан, с цел хората, които са си закупили по-скъпия тогава модел (мисля, че 30D) да не се чувстват прецакани. Например при снимане на макро, което аз доста често използвам, няма начин да се изключи светкавицата. Активира се без да можеш да и кажеш гък и става не снимка а светло петно. Контролите не ми се видяха много интуитивни и реших да го продам и него, което и направих.

След като вече твърдо съм решил да не си купувам нищо друго освен DSLR и то евтин ми се налага да избирам между Canon EOS 1000D и Nikon D60. След като изгледах и изчетох сума  ревюта не можах да намеря съществени разлики освен в едно ревю на канадски уебсайт. което ясно показва предимствата на Nikon D60 в случая. Публикувам го, защото ми отне доста време да открия някой, който на свой ред е открил десетте разлики.

http://www.digitalreview.ca/content/Nikon-D60-Compared-to-Canon-Rebel-XS-1000D.shtml#observations

3 Коментари to “Canon EOS 1000D vs Nikon D60”

  1. сбонков Says:

    Хм, мерси за линка. И аз имах същата дилема, но тотално се отказах от 1000д-то.

  2. определено Nikon-a !!!

  3. Аз пък избрах Canon-a. Също съм много доволен. Тук мился, че въпроса е по-скоро как е свикнал човек да снима, дали има вече някакви обективи, които да използва… такива неща. Ако не си изкарвате кинти с тоя апарат, а е само да си начешете крастата /като мен/ е почти се тая кой ще си вземете. На мен Канона например много добре ми пасва в ръцете и ми е супер удобен… това в никое ревю няма да ви го кажат, а и то е различно за всеки човек.
    И двата не са някакви кой знае колко сериозни машини, но правят много прилични снимки, а и може да се екпериментира с тях…
    хайде good luck и весело щракане

Вашият коментар

