Поколението ВиК

Хареса ми тази статия в онлайн списанието Литературен свят и реших да я споделя със свирепите читатели на този блог. Свързана е с вонята, която се носи от университетските преподавателски кръгове. http://geom-bg.com/?p=6346

Има връзка и с постинга ми за пожара в храсталаците на българския литературен елит който по едно време се превърна в доста разгорещена словесна битка.

4 Отговора to “Поколението ВиК”

  1. интересно. ани илков ми преподаваше преди двайстина годин у университето, тогава беше асистент. не съм забелязал да е олигофрен. очевидно се е впиянчил и изперкал като всички останали неолигофрени там.

    иначе клозетната „поезия“ е нормално да се развихри в средата на чалга-политиката, олицетворение на чалга-обществото ни, където недоебляци от всякакви разновидности доминират..

    не съм изненадан🙂

  2. мен пък не ми хареса статията, тоя пудел критикува нещо, което и бегло не разбира. що само мухлясали мозъци се занимават с литература, това важи и за „младите поети“?

  3. Ами освен едно „Пуснете водата!“ след прочита на статията, която си линкнал, друго не ми идва на ум🙂 Макар че за мен паралела между бг-клозета в чехската инсталация и цитатите от Г.Господинов е малко самоцелен.
    Интересно ми е друго. За да напише тази статия, авторът явно е изчел всичко, което е цитирал в нея. Е как намира нерви и време – това не ми го побира акъла?!🙂

  4. @батпеп – ако питаш мене, много по-малко от 20 години му трябват на човек за да изперка в България.

    @nname – разни ора, разни предпочитания детсевика:)

    @su – трябва да има и хора, които да вършат черната работа, както казва TC, редактора на t-nation.com

Вашият коментар

