About

Некой е щракнал на страницата „about“ за първи път у историята на блога. Та си викам я да си обнародвам профило, па да го публикувам, да не оди зян толко работа, щото не се знае кога пак некой ше се излъже да щракне на „about“

Е те това е съдържанието:

Щех да напишем кой съм, що съм по-подробно, ама малце ме е страх Апостол Апостолов да ми не прати цигани да ме тепат. Затова се местим от Белгия у Испания и обратно, па некой път се прибирам и у България, полулегално така… като бай Тошо… оно никой не ме търси, ама яз се крием за секи случай. Иначе имейло си го проверявам от време на време, ако некой е рекъл да ми рече нещо… или да почерпи детсевика – те го те: penchev точка plamen ат gmail точка com

Чудих се дали да го удебелим тексто, па реших да го удебелим – оно малко самочуствие не вреди детсевика.

Вашият коментар

