Току що се връщам

…и след като забелязах, че не съм писал нищо в тъпото мило дневниче веднага поправям липсата.

Тук една снимка на лимон, която съм направил с Николчо

Първото нещо което забелязвам като си отварям уърдпрес е че са ми намалели посещенията на половина – краварите вече ги няма и търсят снимки на крави мутанти другаде, алелуя детсевика.

Блогчето някой си го е превеждал на турски, о йе, много свежо (не в свежо нет – не смеем да се бутам у А групата да не ядем кютек) Седим и мислим на турски е Oturun ve düşünün – аз го чета отурун ве дюшюнюн🙂 силно, а?

Когато се качвахме на самолета в Барселона за Брюксел се чуваше силно тракане и дрънкане от левия двигател на еърбъса, което не пропуснах да спомена на стюарда, който ме увери, че това е нормално. Последните пет-шест години съм се повозил доста на самолети и такова нещо не бях чувал, ама си викам, щом и капитана и стюарда ще рискуват, ще рискувам и аз.

Тъкмо пристигаме и разбираме, че днес се е рзбил един Боинг малко преди летището на Амстердам. Има жертви, но като се има предвид, че при самолетна катастрофа обикновено всички са загинали работата не е толкова лоша. Първите линейки са били на мястото на катастрофата след пет минути. Вероятно са карали курс по бързо реагиране при българската министърка (от турски произход) по бедствията и авариите. Както е известно, като се случи някакво бедствие в България те направо изкривява пространство времето за да се появи на мястото и да оправи нещата, та може да е пуснала некой фъндък на холандците…

Малко впечатления от Испания

По-конкретно от Майорка. През есента тук се срути пристройката на един хотел по време на ремонт и уби четирима души. Хотелът се намира в Cala Rajada и се казва Son Mol както и близкият плаж. Минах да ви дя мястото. Срутили са се плочите на трите етажа на еднам странична пристройка. Прави впечатление че, когато въпросните плочи са изливани не е била поставена арматура, или поне аз не видях такава, което е шокиращо. В резултат на инцидента са спряни доста строежи, защото не отговарят на изискванията за безопасност. Шуробаджанащината е доста разпространена на Майорка а предполагам и в Испания и едва след като Цапатеро дойде на власт започнаха да съдят и да вкарват отвратителните корумпирани физиономии на безкрупулните политици-далавераджии от Партидо Популар.

В деня в който вкарат български политик в затвора ще го отбележа подобаващо, но тъй като това е малко вероятна переспектива засега съм принуден да си търся други поводи за пиене.

Резервациите са доста малко в сравнение с други години, но паника не се наблюдава. Пак ще се намърдам на старата си работа като нощна рецепция. Чакам април, когато ще мога пак да се накисна във водата.

Вашият коментар

