И аз съм парче дизайнер

Мда – крайно време е дузините wannabe уебдизайнери да престанат да ни мъчат с изродските си творения и като не могат да направят дизайн като хората да използват open source такъв.

За по малко от час спретнах доста прилично изглеждащо сайтче благодарение на http://openwebdesign.org

Ето и делото ми http://urlaubmallorca.net Може да не е върха на сладоледа, но за аматьорско творение доста го бива или?

2 Отговора to “И аз съм парче дизайнер”

  1. Много трудно го зарежда.целия трафик май първо се хоства някъде,не можах да разбера,digo-машалла!

Вашият коментар

