Кайтсърфинг 128

Светлин: дърабъра нещо сидруги кайтсърфъри.

Аз: Не, бе, ние още не сме кайтсърфъриние сме само кайтъри! Разгъваме, помпаме, изпускаме и сгъваме като некакви мулти идиоти

Гледам едно време съм писал как започнах да се занимавам с кайтсърфинг. Да си кажа честно не съм писал по въпроса от тогава поради тежкото неудобство, че не можах да прокарам като хората сума време.

Главната причина беше, че нежното ми тяло тежеше 128 килограма, за която категория се произвеждат достатъчно гащи за сумо, но не и кайтове и бордове.

След като свалих едни 30 килограма и смених куция си кайт 15m2 Naish Boxer SLE с 14m2 North Rhino, с помощта на Monster Door 64 борд и достатъчно вятър, мога да се върна до там, откъдето съм тръгнал и спокойно да се нарека кайтсърфър. Имам даже и чудовищният експеримент на Flysurfer наречен Extacy 17, който съм кръстилСталини който едва не прекрати съществуването ми в това измерение. Купих го в момент на отчаяние, че няма какво друго да ме изкара от проклетата роля на торбичка за чай вързана за четири конеца (кайтовете имат четири или пет въжета)

Не съжалявам за всичките мъки, които съм понесъл, както и за всичката морска вода, която съм изпил, защото чувството да се носиш по вълните теглен от кайт е неописуемо за моите оскъдни драскачески способности и вероятно няма аналог.

2 Отговора to “Кайтсърфинг 128”

  1. Не съм пробвал много крила, но за повече power трябва да търсиш крила като RRD Hyper Type и EH Cabarete. Доста сила имат.

Вашият коментар

