Продавам кайт с кодово име „Сталин“

След, като съм извънредно доволен от новото 14м Рино 07′ и не ползвам вече Екстазито, реших да го продам. Това е кайт на Flysurfer модел 2005 година, който се слави като не особено успешен. Въпреки всичко, кайта лети и аз съм карал с него. След като ми отказа quick release системата, поради което и се пребих Flysurfer ми изпратиха новия си гъзарски модел, който на всичкото отгоре работи безотказно и мога да съм спокоен, че ако някой го купи и работата стане дебела поне може да се откачи.

Кръстил съм кайта „Сталин“ защото е мощен и понякога непредвидим. При по-слаб вятър лети, но е трудно управляем. Минимумът, който му давам е 10 възела. Често го сравняват с локомотив, защото тегли доста яко. Над 14-15 възела работата става дебела и е по добре чудовището да се приземи, макар, че от Flysurfer го дават до 17. Аз не бих препоръчал този експеримент на никой, който няма теглото на състезател по сумо.

За ленд и сноубординг – само с каска и всички видове защитни облекла. Готиното е, че ако ви закъса някъде джипа из полетата и има вятър, с малко умело управление Сталин може да изтегли каквото там превозно средство сте успяли да окопаете.

Това което му липсва на Сталин е depower. Като влезе в обороти детсевика тегли яко по два начина – постоянно и непрекъснато. Затова е подходящ за кайтъри от по-тежка категория близко или над 100 килограма. Не го препоръчвам на някой, който си няма никакво понятие от това какво е кайт и защо и как лети. Нито на някой, който има планове да се учи на него, защото единственото, което ще научи е какво е чувството да те влачат на въже след препускащ кон – като в каубойските филми детсевика😉

Ако някой е мераклия да хване бика за рогата може да се пробва на аукциона в ebay http://cgi.ebay.de/FLYSURFER-EXTACY-17m2-KITE-Komplett_W0QQitemZ180401180370

2 Отговора to “Продавам кайт с кодово име „Сталин“”

  1. Доволен ли си от 14м Рино 07! Аз лично не искам да пипам Рино, след Vegas🙂
    Мерси от Магарета и Бикове😉

    • Ами аз съм доволен от риното, но да си кажа честно нямам много база за сравнение, карал съм само слингшот турбо 2 и наш боксер

Вашият коментар

