Няколко неща

По всичко личи, че тази зима ще изкарам на родна земя. И това след, като съвсем наскоро изредих ред причини поради които не възнамерявам да го правя. Но ето – така се завъртя палачинката, че искам, не искам така ще стане. Сега ще трябва отново да свикна с мръсния въздух, стреса, задръстванията и куп други неща от които вече съм отвикнал.

В момента дочитам книгата на Дъглас Адамс „Сьомгата на съмнението“, има я на http://www.chitanka.info

Интересното е че Дъглас Адамс често споменава Ричард Докинс Преди последното посещение на майка ми я изпратих да ми купи каквото намери от Докинс на Славейков. Според нея той не е превеждан на български. Може би се е заблудила жената, но ако наистина Докинс не е преведен на български, тази държава няма да се оправи докато не ни удари следващия астероид, а тогава пък съвсем…

Мисля, че на българската блогосфера и липсва един хубав блог на тема скептицизъм, критическо мислене и атеизъм. За съжаление не виждам в себе си потенциал да направя подобно нещо, но е добра идея да се организират няколко души в един общ проект. Един най-обикновен блог bgskeptic.wordpress.com може да бъде добро начало. Даже ще взема да го регистрирам, пък който иска да пише да казва бърже.

6 Отговора to “Няколко неща”

  1. The God Delusion е преведена на български, аз си я купих.
    http://www.helikon.bg/books/25/130606_deliuziiata-bog.html

    „Себичният ген“ – книга с доста интересни неща вътре – също, но както може да се очаква, вече е изчерпана:
    http://www.helikon.bg/books/28/41902_sebichniiat-gen.html

  2. не знаех че е преведен – мерси че ме накара да търся и намеря🙂

  3. ъ, преварили съ ма

  4. Сканман, ще напиша нещо специално за скептичния ти блог, ама не знам кога. Виждам, че си ме поканил, но… какво точно се предполага да направя, за да имам достъп? Аз имах и някакъв account в wordpress, но отдавна не съм влизал.

  5. „Свят, населен с демони. Науката като свещ в мрака“
    („The demon haunted world“) на Карл Сейгън е книга, която ще е подходяща за този период от живота ти🙂
    Иначе Сейгън е учен, биолог и астроном, и две негови книги, пълни с интересни факти – „Сенките на забравените прадеди“ и „Космос“ – ми помогнаха да разбера много неща – как работи еволюцията, например. Май са изкупени в Хеликон, значи трябва да ги търсиш другаде.

Вашият коментар

