Тхехе вече имам жълт колан по джудо

На стари години съм се накиприл като някво жълтурче. Днес ме изпитваха за жълт колан. Изпитът е едно раменно хвърлене, три разновидности на поясното, три подсечки, три ключа, три задържания и три душения. До тук добре, но после трябваше да се изреди цялата зала да ме хвърля и някой се престараха – направо ме разглобиха детсевика.

14 Отговора to “Тхехе вече имам жълт колан по джудо”

  1. хихихи добро начало

    аз пък имам зелен колан по карате (требеше и син да ми дадат, ама не отидОх на изпита):mrgreen:

  2. бребре, тва ветроходство, тва манджи, тва торти, тва карате – откъде те е намерил тоа батпеп не моем да разберем – ударил е джакпото, та се е заринал до шия у късмет детсевика. Требва да го цаним да ми търси нова жена щот старата ше я сменям.

  3. ти глей кака ти блу да те не добара, щото тогава само язе моем да те спасим, ма и тва не е сигурно

  4. айдее, изленА ми име😆

    ама чак пък и жената да сменяш:-/ :mrgreen:

  5. добре де – тя ще ме сменя, ако повече ти харесва

  6. не ми аресва, ама никой ме не пита🙂

  7. Аз тебе все повече те уважавам … Мдааааа …🙂

  8. Ееее, ще знам и нема да има нужда да те питам, като изпиеме по някоя и друга бира детсевика :)))

  9. Зависи колко е бирата😉 Пък и аз ще те питам😉

  10. комай ще се наложи да се срещаме на по бира пред некой склад на едро, да си нарежеме саламо и сиренето на вестник и да седим на обърнати каси

    • Че го нарежеме, оти да го не нарежеме – яз без ножето и отварачката у джобо не излизам от дома. Имах и едно швейцарско ноже от китай дека си имаше и вилица и сичко, ама му се изправи тирбушоно и почна да ме боде у баджако та не го носим вече. Е те оно беше тежка артилерия – олл ин уан детсевика. Ама оригиналните струват колко пет декара земя у врачанско та…

Вашият коментар

