Може да се каже че отново съм ерген

Това е положението.

17 Коментари to “Може да се каже че отново съм ерген”

  1. Честито дошъл акъл в главата!!! 🙂

  2. ***** сбогом… ***** здравейте пак 🙂

  3. баце, тва да не е оферта?

  4. … рече кака блу и потри ръце.

    ми на кво да ми прилича бе, баце 😆

  5. абе и ти си прав 🙂

  6. Ми к’во да ти кажа….
    А дано да е за хубаво. Само сега да не фанеш да земеш некоо валонка, че ша требва и францужки да отпочваш.

    Много поздрави откъде насама!

  7. Демек си бил неерген?!?!

  8. Ха, жени… Само ни пречат на пиеньето!

  9. таковата.. не, че нещо.. ама нова година доде, детсевика :mrgreen:

  10. у убуу де, като си ерген що не пишеш? от гонене на моми немаш време да мислиш или от мързел немаш време да пишеш?

Вашият коментар

