Oще съм жив

За това че не съм писал токова дълго и не съм пълнил нета с допълнителни килобайтове глупости имат вина отчасти собствения ми мързел, а напоследък и Blizzard които изкараха бета версия на култовата игра Starcraft2.

За това, че прописах има вина новата версия на PCLinuxOS която пробвам от лайв CD. По едно време хвалих Убунту доста но се оказа че туй-онуй наред с безжичната не му работи като хората, та го маанах. Принудих се да прибягна към добрия стар и сигурен линукс защото имам подозрението, че си инсталирах доброволно някви руски троянци и не искам да ми изконсумират скромните налични.

Засега това Писилинукс се държи добре, NVidia и другите му там видео измишльотини работят аут оф дъ бокс детсевика и ще трява да го инсталирам и повече да не се разправям. Па и безжичната, мили божичко тръгна без родилни мъки – конект вайърлесс бам кода и гоугоугоу. Бре да му се не види.

И без това през повечето време на компсо играя на старкрафт и ме дерат яко на всичкото отгоре.

Прекарах си известно време в родината и… ме засърбяха ръцете да напиша някви мисли, които така или иначе ще прочетат само няма и дузина свирепи читатели, на които и без мене им е ясно за кво става въпрос. Какъв е смисъла тогаз детсевика? Но само в едно изречение мога да изразя. Положението е осрано и без надежда за почистване (По Ричард Марчинко) Междувпрочем книгата му „Свирепия“ вече я има в читанката. Другите му книги са общо взето бози-измишльотини, но тази първата малко автобиографична ала-бала си заслужава. Има страшни лафове и креативни псувни наред с другото. Оттам съм го запомнил „Не си въобгъзявай, защото когато си въобгъзяваш правиш мене и себе си на гъз.“ Междувпрочем май ще взема да препрочета таз книга за да се посмея отново.

8 Коментари to “Oще съм жив”

  1. Алелуя..Добре дошъл!

  2. Хах
    Радвам се, че се появи пак 🙂

    Кое Убунту си пробвал
    с 9.10 нямам никакви проблеми в безжичните истории.

    То междувременно излезе ново де, ама не съм го пробвал.

  3. Оуффф то кое ли не пробвах, пак отнозо си направих диска на салата какъвто съм си Линус Тотев:)

    На бившата жена инсталирах PCLinuxOS 2010 тръгна като приказка, шринкна и диска и се инсталира и заспа.

    На мене ми увисна посред инсталацията и ми затри виноса, сложих сусе, че има по-добър инсталер да ми намери партишъните, той се инсталира но при ребута увисна и той, така че засега имам само груб да ми стартира един диск на салата и само виноса ми работи и не искам да пипам нищо, трагедия пълна детсевика.

    А убунтуту, както е дебиан базирано на кирилица започва да забавя кадъра, направо ужас. Бай дъ уей и писилинукса върши същото, май всичките дебиан базирани го имат тоз проблем с кирилицата, поне при мене.

    Само сусето движеше ама при него ни видео карта ни гявол и то нещо изчезна, абе не е за ступидл юзър работа детсевика. Затва вече не пипам нищо и чакам съвсем да се скапят нещата, че да изчегъртам диска на чисто, па да вида тогаз как шъ га бора.

  4. Добре дошъл отново. 🙂

    Мани мани, тия Линукси ми късат нервите. Машината си ми трябва, ма ми свършиха цветните мастилници на един принтер да го *** и драйверите в kubuntu 8,04 да ги *** не щяха да ползват само черната да я ***. Върнах се на добрата стара Fedora, щото може всяка версия да и вкарват по една простотия д а я ***, ма има нови версии на софтуерите да ги *** Принтера уж тръгна да го ***, ма снощи до 3 и косур съм оправял трептенето на монитора, да го *** щото след 20 мин очите ми не издържаха и трябваше да ставам да са ***. А верно некой идиот, пичка му лелина, е решил да няма xorg.conf (не само във Федора – май е централно)… да ги *** сичките да ги *** – като че не си знаят, че разпознаването на хардуера и драйверите са най-големите проблеми да ги ***

    И сега изоставам със срок да го *** и свободния софтуер е ебаси простотията да го ***.

    • Е щом и на тебе ти ги ъсат ние ступид узърите какво да кажем, старата инженерска приказка доде работи не го барай и тетова е… иначе PCLinuxOС подкарва хардуери разни, пробвай го ако не ти е дошло хептен до гуша. При мене инсталатора му се изложи.

  5. ха добре се завърнал!
    то за мързела лек нЕма, доказано е, ама дано при тебе по рядко се появява, поне за писането, ако не за друго :mrgreen:

  6. е те тука си права, нема лек за таа болест

Вашият коментар

