Разделихме се с Николчо

Не знам дали съм го споменал вече, но се разделихме с Николчо който има заслугата за разните му там снимки от Лувъра и темподобни. За съжаление обаче Николчо се издъни – повреди се. След като беше изпратен в сервиза на Никон за поправка от там настояха, че бил контузен от потребителя и гаранцията не важи. Аз не си спомням да съм го удрял някъде и постоянно беше в някаква чанта с идеята да е защитен от удари, нали… Но това не попречи на сервиза на Никон да ми вземат 230 евро и да ми насадят чувството, че нося не камера, а сервиз с кристални чаши. Заради това го продадох завалията и сега мисля да си взема пак Fujifilm. Двоумя се между 2000HD и 2500HD които общо взето струват по-евтино от ремонта на Никона. Доста съм доволен от старото Фуджи S5600 или нещо подобно беше, което работи с години и колко ли не се търкаля и не пада и не можа да се строши. Мдам, така стоят нещата детсевика.

3 Коментари to “Разделихме се с Николчо”

  1. ииии – ти, батка, си прописал?!?!!

    чеки да четеме сега:

  2. да бе – то па и аз съм един…

Вашият коментар

