Общи приказки

…и разни събития от последните дни.

Вистата ми се скапа тотално при наличието на comodo и avira. Няма спасение с уиндоус, да знаете. Винаги, когато по време на зареждане виждате едно разноцветно прозорче, знайте, че това е съвременния символ на демоклиев меч – сигурно е, че ще се скапе, но не се знае кога и колко. Имах си и дебиан инсталиран, който работеше добре, само, че без звук. И него го предобрих. Като се опитах да му сложа скайп и се скапа инсталатора му или каквото там се разправя с пакетите, а като преинсталирах вистата, тя направо го заличи от диска. Вистата други операционни системи нито вижда, нито признава. Сега се пробвах да инсталирам Сусе, да имам линукс, за всеки случай, но ми дава някаква тъпа грешка. Чудя се накрая защо не се хванат да направят една линукс дистрибуция, дето всичко да и е наред и бих платил за нея, вместо да има хиляда и сто дистрота и нито едно като хората. Писна ми вече.

Adobe са се превърнали в биг брадър. Едно време най-редовно първата ми работа беше да си инсталирам фотошоп и дримуивър, пиратски, разбира се. Сега изглежда такива филми нема. На старата виста имах и двете, но нещо се възпротивиха и обявиха че са нелегални след някакъв ъпдейт. Така, че ако ползвате пиратски софтуер не изхвърляйте старите си версии, които все още вървят под ХР, че после може да ги търсите и да ги не намерите. А най-добре се ориентирайте към свободния софтуер, където за жалост алтернатива на дримуивър няма.

Както съм свалил едни двайсет килограма от миналата година и има пролетни ветрове разни тук на Майорка се опитах два пъти да карам кайтсърф и опитите излязоха почти успешни. 15 метровият ми Naish Boxer SLE успява да ме изкара от водата при сравнително лек бриз. Преди му трябваше почти ураганен вятър за да изкара от водата почти 130 килограма и то с дъска Monster Door, хехе. Кайтсърфинга е готина тръпка.

Записах се на джудо на стари години, защото както е известно борбъта прай ранъта, или беше обратното. Едно време, като дете в училище бях едно дебело кюфте и незнайно защо другарят Абрашев (учителят по физическо) ме караше да ходя на Славия да тренирам борбъ, класчески стил и там естествено, някакви планини от мускули ми смазваха сланинките. Добре, че на време се отказах:) Сега обаче, явно имам някакви спомени, защото на младежите в залата ич не им беше лесно да ме търкалят и подозирам че след някой и друг ден ще им стане още по-трудно.

Иначе, само информативно джудото е много ефективно, детсевика. Всичките тия карате, таекуондо, кунфу и темподобни балетоподобни изкуства не са много по-добри от аеробиката – за здраве, малко така и да се поизпотиш. То затова в началото на демокрацията борците най-редовно биеха каратистите, тхехе. То едно е да се правиш на Брусли в залата и съвсем друго е да се изтумбиш на тротоара със засилка. Така, че ако си записвате децата на някакъв спорт, който наистина да им върши работа за самоотбрана, изборът е джудо, самбо, джу-джицу и евентуално малко бокс за обща култура, но само малко. Изобщо тия спортове са масово подценявани, защото хората гледат много филми. В ММА доминира граплинга (джудо, самбо, джу-джицу) съчетан с бокс или кикбокс. Досега не съм видял някой с кунфу или някаква подобна изгъзица да стане фаворит в групата на главуците.

Сега се сещам миналата година седя на плажния бар на Font de Sa Cala и си сърбам биричка. По едно време пристигат някаква група германци с по един нарисуван юмрук на тенските и започват да правят едни балетни движения с ръцете. Това се викало уин-чун. Дойде по едно време бармана при мене и се разговорихме с него и той ми разправя – имал еднин приятел, който се запалил по такова кунфу нещо. Бил станал много добър за няколко години и като показвал на въпросния барман колко е надобрял му правел впечатление на някъв супер бияч, страх да те фане детсевика. Та въпросния кунфу пич взел, че си повярвал и се записал на състезание по MMA. И кво стана? – питам го аз. И той ми обясни с едно изречение – Еми биха, го, ама мноо го биха…

А последното губивреме с което съм се захванал е да играя на покер – pokerstars.net Сваля се една програмка и се прави една бърза регистрация. Дават ти хиляда точки и се ръгаш на някоя маса, където ти ги взимат за нула време. И хоп – нови хиляда точки – и пак така, докато се понаучиш. То сега много модерно станало да се джаса покер – дават по телевизията някви уонаби знаменитости да разцъкват Тексас холдем или както там се спелва това нещо, поне в Белгия даваха де… Има и разни турнири – платени, безплатни и темподобни глупости, но аз имам още леб да ручам докато събера точки за такова мероприятие. А пари няма да заложа в никакъв случай – струва ми се равносилно на това да си татуирам на челото „Ела, кумчо вълчо, изяж ме“. Ама свет широк – ора секакви, мое и такива да има детсевика.

6 коментара to “Общи приказки”

  1. знаех си аз, че има причина да ме мързи да си ъпдейтвам постоянно софтуера и да инсталирам нови версии. щом работи – не го ръчкай е моето мото, поради което още съм с експи 🙂

  2. И аз съм на този принцип, само, че стария ми лаптоп се скапа хардуерно, а новия беше с виста от магазина.

  3. Бе сичко ще си кажеш ти 😉 Бас държа, че си записал джудо за момента, в който жена ти научи, че си се зарибил по покера 😉 Пък тва, че пари няма да заложиш … чакай да видим, като се понаучиш 😛

    • Тхехехе – джудото срещу метлата и точилката не помага :)) ама тва да заложа на онлайн покер нивга няма да се случи, Ти ако можеш да сметнеш шансовете по-добри възможности имаш;)

  4. уеуее, ма ти с виста ли си?!? ела сега, спри да трепериш, чеки да ти сипнем едно, успокой се дее..

    и аз съм с виста у офисо. успокоението ми е, че когато възникне конфликт между вистата и некоя елементарна програмка (като счетоводната, с която си изкарвам хлеба, например), което се случва некъде към 15 пъти на ден, фирмата ми си има некакви кампютърджийчета, които почват да мъчат да я борят, да пцуват и да проклинят Създателя, докато бате ви си пие студената биричка.

    а и спесифичното при вистата е, че не позволява даунгрейд. абе ноо е яко, по цел ден се смея като идиот, даже и лига ми прокапва

    за джудото моем да ти каем едно – ела привечер да минеме през некоя от Маалите, да видиш що бърже че се научиш и на джудо, и на карате, и на бох… че ако не се научиш мое да ти се случи некакъв неочакван сех 😆

  5. Хехеее – „яз за да се напием извинение ми не требе“ (тва го видех при ареонавтикус и е верно детсевика). Нема свестна програма, да знаеш – фани единио компютер, па удари другио, Нито един не е свет. Оно виста, оно ХР сите буклуци. И линуксо и он не е свестен оти не моеш да му подкараш хардуеро. Има илядо и петстотин версии и ни една не работи като ората. Яз затова много се не вживевам да ти кажем – преинсталирам го и си пием студена бира като тебе. Ама ти си малко нещо началник оти други се мъчат ти докато си пиеш.

    За джудото – ня мой така – яз това го прайм да се изпотим. Пищов му е майката и като земем да пуцам они че се разбегат. Требе да минеме през маалата като у оня сръбскио филм – пияни на казми у файтон и пуцаай кумеее:) Ете на тва му викам веселба яз.

Вашият коментар